Ik zoek een nummer van 'The Gentlemen' (waren ook op de EO-Jongerendag)

Ze gaven een klein concert in de pauze, en ze zongen een nummer, iets met 'let me love you....' en dat ging over in 'mamase mamasa mamakusa' en toen weer het normale lied.
Vond het een supergaaf nummer, maar weet niet hoe het heet, wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat je het liedje wat je zoekt, hieronder kunt zien en beluisteren. Veel plezier.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie (en vooral hoor) dat de kwaliteit allerbelabberst is. Misschien helpt het je toch op weg. Kijk ook even in de links naast de video....daar kom je misschien ook weer verder mee. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar wat is nou de titel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Greenhobbit,
er staat "Mamase Mamasa Man", maar mogelijk heeft de uploader van die video dat ook maar een beetje gegokt.
Als je het precies wilt weten, mail dan even naar de EO. Daar zullen ze je in ieder geval verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat doe ik met alle plezier! Hier is de link van de video:
http://www.youtube.com/watch?v=LyeCw_uGdX8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi dat je 'm hebt gevonden Greenhobbit!!
Met de titel erbij wordt het een stuk makkelijker zoeken :-) Hier is ie op youtube, maar misschien had je 'm zelf ook al gevonden. http://www.youtube.com/watch?v=gdMdYskiB-8