Hoe kwam Bullet For My Valentine aan hun naam?

Ze heette eerst Jeff killed John. Hoezo veranderde ze en hoezo deze naam ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ze schijnen het 'gestolen' te hebben van een band die My Bloody Valentine heet, die het weer van een b film uit de jaren 80 hebben. Of dit waar is, weten we niet zeker, aangezien zij nog nooit duidelijk hebben uitgelegd hoe ze aan hun naam kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de min... het is niets anders dan de waarheid.
Bullet for Valentine's debuut- album The Poison , werd uitgebracht op 3 oktober 2005 in het Verenigd Koninkrijk en op 14 februari 2006 in de Verenigde Staten te laten samenvallen met Valentijnsdag vandaar hun bandnaam.

(vrij vertaald , zie bron )

http://en.wikipedia.org/wiki/Bullet_for_My_Valentine

Dit lijkt mij een vrij logische verklaring en aannemelijk genoeg.

Groet:Zoekertje