Ik ben op zoek naar de titel van een liedje waarvan ik maar weinig weet...

...en het zit al een week in mijn hoofd. In het liedje zit een aantal keer de zinsnede 'cheek (even pauze) to cheek (hele korte pauze) to cheek' (enz. enz.). Het wordt gezongen door een man, volgens mij met een Spaans of Italiaans accent en het is met gitaar. Ik weet niet hoe je die muziekstijl noemt, maar het heeft wel een naam en het is geen pop of rock. Het is een al wat ouder nummer (staat niet nu in de Mega Top 50 of zo), maar ik weet niet of het een paar maanden oud is, een paar jaar of al veel ouder.

Het zou kunnen dat ik de tekst niet goed heb, dus als je een liedje weet dat op basis van de rest van de beschrijving wel in aanmerking zou kunnen komen maar waarin toch echt geen 'cheek to cheek' voorkomt, hou ik me aanbevolen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

Is het misschien 'cheek to cheek' van Lowell George?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Nooit van Lowell George gehoord, maar nu al een minuut een brede grijns op mijn gezicht... Dank je!

Andere antwoorden (4)

Download de app soundhound als je een ipod touch of iphone hebt. Hierbij neurier je het liedje en dan herkent die het. Als je dit niet hebt vraag dan aan een vriend of vriendin die een ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit niet zo in die Ipodscene... Daarbij denk ik dat zelfs de mighty Ipod weinig zou herkennen als ik mijn zangkunsten erop zou loslaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ok, het werkt anders erg goed hoor of je nou kan zingen of niet. Ik heb op youtube gekeken en er waren veel liedjes met de titel cheek to cheek. Als je een paar zinnen googelt die je nog weet kom je meestal ook een heel end
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke muziekstijl is het? Is het reggae jazz blouse-achtig? Als je dit niet weet snel of langzaam?en is het spaans gezongen?
Kan het zijn dat het een liedje is van Top Hat ,Cheek to cheek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik even 'cheek to cheek’ in op Google.
Je krijgt dan verschillende uitvoeringen op je scherm gepresenteerd. Wellicht zit diegene waarnaar je op zoek bent er ergens tussen. Sukses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conte's nummer "Via con me" (Ga met mij mee) werd gebruikt in een reclame voor Brand bier. In de reclame laat een man twee slakken een snelheidswedstrijd houden, terwijl hij het betreffende bier drinkt.

IK vermoed,dat U bedoelt .."Chips-chips"in zijn liedje i.p.v. Cheek to cheek...

Kijkt en/of luistert U anders even.:

http://www.youtube.com/watch?v=s6Ce0NhehAk&feature=related

Groet:Zoekertje