Goede en hippe Nederlandse popliedjes?

Een Spaanse vriend van me vraagt of ik hem wat goede namen kan geven van Nederlandse popzingers/zangeressen...en ja dat wist ik dus niet goed te beantwoorden hahah. De meeste Nederlandse zangers zingen in het Engels... en om nu Marco Borsato/Gordon/The opposites te gaan doorsturen... mmh anyway, jullie wat suggesties?

Toegevoegd na 13 minuten:
Belle perez met ''jij bent zo'' deed het hem trouwens xD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Glennis Grace met haar versie van Afscheid bijvoorbeeld... Veel hippe Nederlandstalige artiesten weet ik verder niet. Al vindt ik Opposites trouwens echt wel goed. Maar da's een kwestie van smaak natuurlijk. Net als Kempi; teksten met inhoudt. Maar nogmaals, daar moet je van houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Best moeilijk zo he...de meeste zingen in het Nederlands en echte Nederlandse versies van lady gaga/beyoncé/my chemical romance ofzo...dat hebben we hier niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! Maar met mensen als Waylon, Ilse de Lange en Caro Emerald wordt ons kikkerlandje toch goed vertegenwoordigd dacht ik zo. Alleen wel in het Engels ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
=] thx

Andere antwoorden (2)

Bluf? Rowen Heze? (Dat Tex Mex geluidje is erg in in Spaanstalige landen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahah dankje!
Blog,doe maar,goede doel, de scène,de dijk,Van dikhout,Ilse de lange,Danny de Munk, Jeroen van de boom, Jan Smit, nick en Simon,bzn, clouseau, Rob de Nijs,Paul de leeuw,