ik ben opzoek naar een zomerachtig liedje en ik geloof dat er het woord: aikiekie(die spelling is niet goed maar goed)!wie herkend het?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik geloof dat er bijna geen tekst inzit
tis al wat ouder

Toegevoegd na 6 uur:
Beetje dance actig deuntje zit er onder!!

Toegevoegd na 7 uur:
Jongens naar goed zoeken heb ik de cd waar het nummer op stond der blijkt wel tekst in tezitten(das niet zo vreemd als je ook het beginstukje nog weet)
het bleek deze dus te zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=BR03WCEEvSs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Is het misschien Magic Carpet Ride By Mighty Dub Cats? The Fat Boy Slim Remix?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee deze is het niet,volgens mij in de clip zie je mensen ook door een klein sttadje/dorpje lopen
Wellicht bedoel je "Yeke yeke" van Mory Kanté.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neej ik denk dat het tussen 95 en 2002 geweest !
Ik prakkiseer me suf naar de titel van een liedje van een paar dames. Er zijn er 2 van.
Eentje is met een kinderliedje er in dat door de zangeressen als kinderen werd gezongen, maar dan zonder dat ze de tekst kenden. Dat is later gebruikt voor een nummer dat een hit is geworden.

Er was nog zo'n liedje van 3 Limburgse dames met lange blonde haren. Dat was ook een tekst die volgens mij zelf verzonnen was en zonder betekenis.
Het is wel uit een periode dat ik weinig clips heb gezien.

Als ik zoek op de songtekst dan krijg ik allerlei schunnige teksten. Zijn het vrouwen?

Toegevoegd na 9 minuten:
De eerste was ooit in Koen en Sander (??) waar je een plaat kunt opvragen.

De andere die kan het niet geweest zijn. Dat waren 3 Limburgse vrouwen met bongo's. Die waren jong en met lang blond haar.

Ik heb wel wat anders gevonden wat ook niet veel tekst had. Wel met een leuk ritme erin. Dat filmpje hoort er vast niet bij. http://www.youtube.com/watch?v=t3oBP7JwyDI