Wat is een goed (gratis/goedkoop) programma om te downloaden vanaf Youtube.com?

Momenteel hebben we 'free-youtube', maar op de één of andere manier lukt het niet meer om muziek te downloaden. Ik ben van plan om een cd te maken voor een vrouw die ernstig ziek is (kanker) en te horen heeft gekregen dat ze niet meer beter kan worden. Ik wil er christelijke muziek op zetten. Wie weet er nog mooie nummers die ik kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dvd soft free studio, absoluut !
Gratis, en met zo véél functies. Ook helemaal niet ingewikkeld.
Klik download Free Studio aan, en je bent vertrokken.

Toegevoegd na 1 dag:
Ze vallen je ook niet echt lastig om te upgraden naar een betalend abonnement.
Het fungeert ook voor dvd's, om te converteren, nummers om te zetten naar een ander formaat en nog zo veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Youtube Converter. Hiermee kun je muziek van Youtube downloaden. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Http://vidtomp3.com

Hiermee kan het gratis en het is snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.mp3rocket.com/ en download het programma. Er zit ook een converter bij. Muziek, Video's, games... je kan er alles op vinden!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee download ik zelf van youtube, en je kan er ook een converteerprogramma bij downloaden. Het is makkelijk en snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
clipnabber is geen programma maar een online converter.
je plant de youtube (of een andere video link) in het veld, en klikt op NAB, en dat krijg je drie knoppen om het te downloaden; low Q, normal Q en HQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een web based downloader / converter. Je kan kiezen in wel formaat je hem wil downloaden. Zoals 3GP voor telefoons of mp4 of FLV:

http://keepvid.com

Als je firefox gebruikt of een andere webbrowser die addons of extensions ondersteunt, kun je Downloadhelper installeren. Ik geloof alleen niet dat deze ook kan converten.

Maar de beste vind ik nog deze:

http://download.cnet.com/YouTube-Downloader/3000-2071_4-10647340.html

Youtube downloader. Deze kan ook andere filmpjes converteren. Je kan converteren van en naar .MOV [MPEG-4 MP4 (voor iphone)] [H.264 MP4 (psp)] 3GP (telefoon) WMV (windows media video) AVI MP3 en je kan er zelfs nog meer toevoegen als je de juiste bestanden hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DVD Video Soft Studio. Een zeer mooi en goed programma!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd Atube! Het downloaden gaat vrij snel, en als je iTunes hebt kunnen ze direct na het downloaden daar naartoe kunnen gezet! Dus zeker een aanrader!