Moet morgen helemaal naar den haag met de bus, kan ik radio luisteren op mijn blackberry?

Ik heb blackberry internet, kan ik radio luisteren op mijn blackberry. Het gaat om radio's zoals Slam FM of 538.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja dat kan, dan moet je even in je app world kijken. Hier is een link naar een forum waar verschillende worden genoemd. Mijn favoriet is radio Veronica die het erg goed doet. Waar je de nieuwste hits hoort en je ook kan kiezen voor andere soorten muziek. Ik had ook nog gelezen over wunder radio. Ik weet niet of die goed is maar dat moet je zelf maar uitproberen. Radio Veronica vindt ik de beste.

http://blackberry-nl.com/index.php?action=printpage;topic=6985.0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is als het goed is een gratis radio 538 app waarmee je radio kan luisteren. Anders even op radio zoeken in de appworld,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedenk wel dat naar muziek luisteren en een continue verbinding met internet behoorlijk wat stroom vreten, ik weet niet hoe ver je busreis is en wat je daarna nog met je blackberry wilt doen.
Ik zou de adapter maar vast inpakken :-)