wat is het verschil tussen deze concerten?

zelfde concert maar zie twee verschillende kaften. wat is hhet verschil, is er wel verschil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De tweede is een speciale jubileumuitgave, het tien-jarig bestaan wordt er mee gevierd. Er zit een bonus-DVD bij met een documentaire van een uur, 6 korte individuele Freddy Mercury stukken, foto's en een gedeelte over liefdadigheidswerk.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het onderste plaatje is de voorkant van een dvd, of bladmuziekboek.
en de bovenste is de poster voor het concert zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste met die rode lus is van het concert zelf en die andere van een cd/dvd van dat concert volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 DVD set (staat er op)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik zag alleen de 10" erbij staan..