Hoe heet dit lied en welk genre is het? http://www.youtube.com/watch?v=B-jOuKB0RiM

Na wat rondkijken vond ik dit muziekje. Is wel lekker om lekker in je auto rond te rijden en dit muziekje aan te hebben. (Vind ik dan)

Alvast bedankt,

Sherlock

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is nu laat, zal morgen even kijken, maar klinkt mij in de oren als een muziekje van Baywatch of Melrose Place.

Volgens mij heb ik het niet al te lange tijd geleden nog gehoord. I'll be back!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb nog eens goed nagedacht, maar weet eigenlijk wel zeker dat het in Melrose place gebruikt wordt... Helaas was ik al tot en met seizoen 5 gekomen (heel vele beeldmateriaal :-( ), dus is veel uitzoekwerk. Kan dus even duren (langer dan je vraag open staat ben ik bang), maar zodra ik hem gevonden heb stuur ik je wel een mailtje via het forum ok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek op muzak of liftmuziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, inderdaat!
Hier hetzelfde soort: http://www.goeievraag.nl/vraag/lied-genre-http-www-youtube.191549 Dankuwel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is je eigen vraag SherlockHolmes !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik wist niet dat het Elevator heette, nu wel, en ging ik zoeken, en kwam ik dat tegen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wacht, u bedoelt het zo. Oh, oh... Er is iets misgegaan. Maar toch bedankt ;0
Dit genre heet "Easy Listening" music.