hoet heet het muziekstuk dat vroeger gebruikt werd bij ik meende een wasverzachter of wasmiddel reclame met die aanzwellende muziek ?

weet helaas het merk wasmiddel niet meer
ik meen te herinner dat er ook iets met zwanen was
en dat er meerdere sterk aanzwellende stukken waren
het klonk als taaaaa (heel lang) meerdere keren steeds hoger
ta ta heel hard en kort
klonk erg klassiek
dus taaaaaaa,..... taaaaaaa, TA TAAA !

12 jaar geleden
in: Muziek
7.6K

Het beste antwoord

Dat is "Also sprach Zarathustra" van Richard Strauss.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het was trouwens de wasverzachter van Silan.

Toegevoegd na 15 minuten:
Hier nog een andere uitvoering: http://www.youtube.com/watch?v=HimqZylV-ic
Amadea
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
jaaa thnx het is niet de uitvoering die ik voor de geest had maar zo kom ik wel verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind't knap! +
Amadea
12 jaar geleden
Beste min-naar, zou jij ook willen doorgeven wat er niet goed is aan dit antwoord?
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=t5Rn7S2zLWE&feature=related Dit was de uitvoering die ik zocht ;)
wel de jazzy one
Amadea
12 jaar geleden
Dat is niet de muziek zoals die werd gebruikt in de Silan reclame? Dus eigenlijk klopt jouw vraag niet....
capthavoc
12 jaar geleden
bedankt ik kon er maar niet op komen maar gevonden wat ik zocht