Wat zijn unieke bands in de stijl van Guns 'N Roses, Biffy Clyro, 30 Seconds to Mars of Cage the Elephant?

Mag variëren van alternatief tot metal.

De teksten moeten een beetje diepgang hebben en ik heb geen behoefte aan al te duistere teksten. Zoals System of a Down (Lichte vorm) of Theatres des Vampires (Zware vorm van occulte teksten)

Goede muziek. Met een zuivere stevige stem. Liefst een mannen stem. Geen muziek waar alleen in gescreamt wordt (Zoals The Devil Wears Prada) maar screamen erin is wel een leuk extraatje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Als het het hebt over Biffy Clyro en ook wel een beetje Cage the Elephant en over wat diepere teksten, denk ik al snel aan Alice in Chains. Dat is metal/grunge en heeft diepe teksten en de muziek zit heel goed in elkaar. Ik denk al wel dat je het kent, maar als nog :P

En de stijl van Guns 'N Roses en 30 seconds to Mars is wel echt heel verschillend, zou je wat meer voorbeelden kunnen geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hou ook van Ill Nino. Dat staat denk ik meer gelijk met Biffy Clyro. Maar mijn smaak variërt denk ik te erg want ik hou ook van totaal verschillende bands zoals Colplay of The Red Hot Chilli Peppers, Neutral Milk Hotel, Trans-siberian Orchestra, After Forever, Disturbed, My Morning Jacket, Queen, Stairs to Nowhere en The Cure. Maar niet alle nummers.

Andere antwoorden (2)

Foo Fighters, Green Day, en misschien zelfs Metallica
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de band linkin park en sum 41