pop muziek... pop van populair, en wat populair is wordt veel verkocht/gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ligt eraan welke periode je bedoelt. Ik denk over de lange linie klassiek het meest verkocht is. Als je bedoelt in de afgelopen periode en dan bv in de westerse landen vermoed ik dat het dance zal zijn enz Dus je vraag is niet duidelijk gesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook pop. Aangezien tieners sneller beïnvloed worden door de media en dus ook sneller iets kopen. En aangezien pop ook de meest beluisterde muziek is onder tieners lijkt het me logisch dat pop het meest verkocht word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Popmuziek bij de jongeren en, ook al verwacht je dat niet, country voor volwassenen/ouderen. Het gaat hier dan wel om Amerika: country is de populairste muzieksoort daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rap/HipHop doet het veel beter dan pop
Pop muziek staat voor Populaire muziek en wordt ook verreweg het meest verkocht. Pop muziek is overal op de wereld en wordt ook super veel verkocht. Niet voor niets is meer dan 80% van de muziek op de radio Pop-muziek. Sowieso het klinkt een beetje raar maar Pop-muziek kan je ook nog eens onderverdelen onder meerder genre's. Zoals: Rock, Jazz, Rap en nog veel meer. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pop muziek. De meest verkochte muziek van het moment is pop, aangezien pop voor populair staat :).

Toegevoegd na 37 seconden:
*De meest verkochte muziek van het moment is altijd pop. Als een bepaalde stroming minder verkocht wordt, is het ook geen pop meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spaanseceltischehardfunkspeedcorejazz doet het altijd wel goed volgens mij ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha hoe bedenk je t zeg +