Volgens mij zijn al haar nummers autobiografisch, ze zingt dus over zichzelf, toen ze 19 was.
En in 21 over zichzelf, nu ze 21 is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over haar leven idd. En op een van de twee volgens mij over een verloren liefde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op beide albums zingt ze inderdaad over haar gebroken hart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gehoord dat ze alleen maar liedjes schrijft als ze depressief is, daarom zijn ze vaak verdrietig. Als ze vrolijk is heeft ze 'betere dingen te doen dan liedjes schrijven'.
Aldus Adele.