Zieke partysquad remix o fortuna?

Ik hoorde laatst, volgens mij bij SlamFM, toen er een partysquad lid presenteerde een geweldig klinkende remix van o fortuna. Weet iemand welke?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De partysquad heeft elke week de weekend take over iets voor 6 uur. De mix van o fortuna heb ik niet gehoord deze keer maar misschien als je een paar weekjes terug gaat zit hij er wel tussen ;).

Op het youtube account van The Partysquad wordt de weekend takeover elke week geüpload, hier een linkje naar de meest recente mix:

http://www.youtube.com/watch?v=kw-CVrB_fUQ&feature=feedu