Welke liedjes kunnen er nog meer op deze CD?

Ik maak een CD voor de B-Day van mijn vriendje, hij wordt 17. Nu had ik bedacht om een CD te maken met allemaal liefdesliedjes en een foto van ons op het hoesje. Maar er kunnen nu nog 25 minuten muziek op de CD. Weten jullie nog liedjes?
Hieronder staan de liedjes die er al op staan; de stijl van de CD is grotendeels top 40/pop.

Lady Antebellum - Need you now
Bruno Mars - Just the way you are
Celine Dion - I love you
Alex Gaudino - I'm in love
Glee - Marry you
Colbie Caillait - Falling for you
Enrique Iglesias - Escape
Justin Bieber - Love me
Lady GaGa - Boys Boys Boys
Jason Mraz - I'm yours
Glee - Somebody to love
Alicia Keys - No one
Katy Perry - Firework
Van Velzen - Love Song

De liedjes moeten dus gaan over liefde (en het verhaal dat erin zit moet niet slecht aflopen ofzo).

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 37 minuten:
Selena Gomez - Naturally

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Adele - Love Song
Ronan Keating - when you say nothing at all
James morrison - you give me something
Nickelback - Far Away
Jason Mraz - You And I Both
Moulin Rouge - Come what may

Nu heb je er weer een paar =3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

The Source ft. Candi Staton- You got the love (new voyager mix).

Bloedmooi nummer, al gaat dit meer over een god dan over liefde voor een bepaald persoon. De kracht van vertrouwen en liefde is in ieder geval wel het onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van Faithless - We come one?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vertaling vind je hier: http://songteksten.net/translation/123/8892/faithless/we-come-one.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi nummer youve got the love +
James Blunt - You're Beautiful
Incubus - Whis you were here
Fall Out Boy - You and me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen top 40 maar toch schattig en grappig liefdesliedje:
Milow - you and me (tekst maakt het lot misschien wel grappigste liefdesliedje ooit als je goed luistert)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ziet mijn oog?! Staat I Will Always Love You van Whitney Houston er nog niet bij? (Of ben ik echt een ouwe lul aan het worden met mijn 31? ;) )

Dus:
Whitney Houston: I will always love you (!!!)
Jazz Politie: Liefdesliedjes
Clouseau: Zie Me Graag
Bryan Adams: Everything I Do For You
Bryan Adams: Please Forgive Me
Eric Clapton: More Than Words
Leona Lewis: I See You (dit is de theme song van de film Avatar!)
Katie Irving: I Never Dreamed Someone Like You Could Love Someone Like Me (gemaakt voor de film "Carrie")
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bon jovi: bed of roses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check wat numms van de band Bowling For Soup. Het is heel erg pop punk en alles gaat over liefde op een vrolijke blije manier. Je hebt dus zon 100 nummers mpom uit te kiesen. Alleen de bekendste nummers toevallig n niet dus op youtube even doorklikken naar de minder bekende nummers, of direct naar de lyrics zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
do - heaven
do - beautiful thing
billie piper - something deep inside
taylor swift - love story