Weet iemand hoe dit lied heet

Het is een beetje rap en gaat zo ongeveer. Toee te ta te hune hune misori Moeilijk uit te legen. Maar het is een soort van zelfde als gasolina XD ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen meer info heb ik niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Cyclone? Typ op YouTube ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wes - alane?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is heel erg weinig info.
als je de melodie kent kan je hem hummen of zingen in deze voice zoekmachine, en dan vind je hem

http://www.midomi.com/