Wat kost het om een bekende rapper/zanger te worden?

Er zijn genoeg rappers, die krankzinnige lyrics hebben! Maar hoe breken de èchte door? Met een antwoord als via YouTube, neem ik genoegen, want dat is een enorme lange weg!

Toegevoegd na 4 minuten:
Neem ik GEEN genoegen! Haha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nou als jij ook van die sicke lyrics hebt, laat ze horen aan je vrienden en vraag of die ze ook aan hun vrienden laten horen en op hun Facebook\Hyves\twitter\etc zetten zodat meer mensen het luisteren. Hierdoor krijg je langzamer hand wat bekendheid en kan je toch nog iets met YouTube gaan doen als veel mensen het kijken enzo. Hoop dat ik je hierbij heb geholpen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raymmzzzzz

Andere antwoorden (2)

Het zou eigenlijk niet om het doorbreken moeten gaan, maar om jou liefde voor de muziek te kunnen blijven uitten!

Simpelweg je passie gaat zou je opweg helpen. Werk elke dag aan je raps, ga met andere mensen aan de praat en laat je materiaal horen. Bouw je eigen website en facebook pagina en plaats constant nieuwtjes, raps en laat je horen op fora e.d.

Zo krijg je naamsbekendheid en krijg je de kans om een keer op wat lokale radiostations te mogen showen e.d. als je mazzel hebt.

Het draait allemaal om het socializen en je naamsbekendheid en status.

Wees uniek, durf anders te wezen, wees creatief, gepassioneerd en steek er alles in wat je in je hebt. Alleen echte doorzetters (en daarmee dus mensen met echte passie) breken door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rerstbtalent hebben en liefde voor muziek. Veel optreden en een flinke dosis geluk.