Welk land staat momenteel bovenaan bij het songfestival?

Ik kan nergens op internet een soort top 10 of iets anders vinden over de populariteit van de songfestival liedjes 2011. Ik ben erg benieuwd wie er momenteel het populairst zijn en wie juist niet. En nog belangrijker: waar Nederland ergens staat!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Onlangs was de eerste halve finale van het Songfestival, waarbij beslist werd welke landen er door mogen gaan.
De jury van alle 19 deelnemende landen en het publiek hebben samen de einduitslag van deze eerste halve finale bepaald. Door naar de finale op zaterdag 14 mei zijn:

- Servië
- Hongarije
- Azerbeidzjan
- Griekenland
- Litouwen
- Finland
- Rusland
- Zwitserland
- IJsland
- Georgië

Meer info vind je hier:
http://www.songfestival.nl/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, maar dit is geen top tien of iets dergelijks. Is dat wel ergens te vinden?
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik ben nog even voor je aan het zoeken. Google heeft een website waarop de populariteit wordt bijgehouden:
http://www.wijakoers-internetmarketing.nl/hst/wijakoersbv/internetmarketing.nsf/Main/Nieuws~29-04-2011%20Google%20%27voorspelt%27%20uitslag%20Songfestival%5ENL?open&lang=NL
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je de prognose:
http://www.google.nl/intl/nl/landing/eurovision/index.html
Pieter2011
12 jaar geleden
Aanvankelijk stond Lena, de Duitse kandidaat, bovenaan de lijst, nu gaat Jedward, de Ierse inzending, aan kop. Verder vind je op het internet ook nog leuke websites waarop de kandidaten worden beoordeeld, zoals deze:
http://www.scriptgirl.nl/2011/05/vanavond-de-eerste-halve-finale-eurovisiesongfestival/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Jammer dat Nederland niet hoog staat...

Andere antwoorden (1)

Deze 10 zijn het meest populair:

1. Sweden
2. Azerbaijan
3. Turkey
4. United Kingdom
5. Hungary
6. Estonia
7. Germany
8. Norway
9. Poland
10. France

31. The Netherlands