Spotify streamen naar stereo

Kan ik met mijn iphone 4 waar ik een spotify premium account op heb de muziek streamen naar mijn stereo (als ik hier bijvoorbeeld een airport expres op aansluit)?
Ik wil GEEN laptop hoeven gebruiken, dus direct de iphone naar de airport. Sonos vind ik te duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Bij betere telefoonwinkel of Mediamarkt is een verloopstekker/dockstation van Iphone naar Aux ingang van stereo inst verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan anders
spotify op pc, en met remoteless op je iphone ,spotify op je pc bedienen en van daaruit streamen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een Airport Express kan je de stereo verbinden met AirPlay. In Spotify zal je dan naast de volumeregelaar een icoontje aantreffen waarmee je kunt selecteren welke speakers je wilt gebruiken. Je zult dan de opties 'iPhone van blabla' en 'Airport Express van blabla' krijgen. Selecteer de laatste en je Spotify-muziek van je iPhone wordt naar je stereo gestreamd!