mijn computer kan mij ipodmuziek niet lezen!

ik heb mijn ipod aangesloten aan mijn computer. ik wil graag wat muziek van mijn ipod importeren naar movie maker. maar mijn computer kan mijn ipod nie lezen terwijl hij er goed in zit... weet iemand hoe de computer wel de muziek van mijn ipod ziet???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Het is nogal eens het geval dat er een driver cd is bijgeleverd. Bij invoer van deze cd in uw computer wordt de installatie wizard gestart. Doorloop deze wizard en start zo nodig uw computer opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
een driver cd bij een Ipod? Dat zou de eerste keer zijn.
Gebeurt dit ook met filmpjes ? U geeft als info mee,dat U muziek naar Moviemaker wilt hebben. Muziek kunt U beter met een ander type software proberen te openen/beluisteren.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pobeer eens andere software te downloaden, of misschien is je computer niet geupdate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
wat een kletskoek
Een verbinding tussen pc en Ipod is éénrichtingsverkeer, bestanden kunnen alleen VAN de pc NAAR de ipod.

Als je het programmaatje sharepod download (zie link) ziet de pc je ipod als een externe hd en kun je wel bestanden naar de pc overhalen.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Wat is de andere helft dan?
paulus811
13 jaar geleden
ben ook benieuwd. Ik ben eigenwijs genoeg om te zeggen dat hiermee het probleem helemaal is opgelost. Zodra de bestanden van de Ipod op de pc staan, kun je ze probleemloos importeren.
je kunt geen muziek van je ipod halen. Dit zul je (naar mijn idee) eerst moeten synchroniseren met iTunes. Vanuit iTunes lukt het wellicht wel.