Van wie o wie is dit nummer toch?

Het is volgens mij een metal nummer (is normaal niet echt mijn ding) met het deuntje van wind of change er door.

Toegevoegd na 19 minuten:
dat fluiten erdoor heen.
Lijkt een beetje op Rammstein en dan hoor je door het nummer dat fluiten van wind of change

Toegevoegd na 37 minuten:
Jaah dat is hem! Zat ik dichtbij te zoeken.
Goed van je. Bedankt!

Toegevoegd na 38 minuten:
Is idd niet het fluiten van wind of change, hoor ik nu.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare: Eigenlijk is dit nog een vrij rustig nummer! Mocht je wat rustigers van Rammstein willen horen, probeer eens aan 'Nebel' (CD 'Mutter', 2001) te komen...

Het beste antwoord

Hm bij je beschrijving moet ik aan Engel denken, van Rammstein, zit wel een fluitstukje in.. naja, luister maar offie t is..

Toegevoegd na 1 minuut:
voor mij lijkt dat fluitstukje niet op wind of change.. maar misschien is het toch wat je bedoelt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nice one! (Je vondst bedoel ik dan) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze bedoelde ik!
Thanx

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien 'Killing in the name off' van Rage Agains The Machine. Want met deze informatie kan ik en ik denk niemand op GV je een fatsoenlijk antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe krijg je het voor mekaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eh das wel een hele rare gok Starbless...