Wie is deze zanger naast Elton John?

Zie foto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo foto duurde 3 minuten om te laden :P. Vandaag gezien in scheveningen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik zie alleen een rondraaiend dingetje ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij staat er nu. ff f5 drukken.
MissBiggie
13 jaar geleden
Kee, zie hem nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar in scheveningen zag je deze?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het strand :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat beeld nou van zand gemaakt? :O

Het beste antwoord

Ik denk Bryan Adams, omdat zowel Elton John als Bryan Adams zullen optreden op het Royal Beach Concert in Scheveningen.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook brian adams, vind hem best goed lijken ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het ook. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste de beste dan maar he :P

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat het David Bowie is. Ik vind Elton John namelijk ook niet lijken. Veels te dikke kop hahaha.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elton John hééft een dikke kop. Check Google - Afbeeldingen - Elton John ;-))
MissBiggie
13 jaar geleden
hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moest in eerste instantie ook aan David Bowie denken, voor een zandbeeld lijkt hij er best wel op.
Hij lijkt wel op Rick Astley. Is ook geboren in Groot Brittannië en het zou zomaar kunnen.........
Maar zeker weten doe ik het niet.
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

Toegevoegd na 9 minuten:
Ze hebben ook samen muziek gemaakt, want Elton John speelde piano bij sommige tracks van Rick's Album.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat n rickroll?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit opzicht niet, omdat het Rick Astley laat zien:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha in plain sight :P
Ik vind hem op Robbie Williams lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt wel op de man van Elton John
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goed kijkt naar details, zoals spleetje tussen de tanden, vorm van de neus, bepaalde rimpels, vind ik dat je toch wel kan zien dat het Bryan Adams is.

Zal waarschijnlijk zijn, omdat hij samen met Elton John en Golden Earring op 4 juni op het Scheveningse strand zullen staan tijdens het Royal Beach Concert! :)