Hardnekkige kwestie... Ik ben al jaren op zoek naar de titel/artiest van een bepaald nummer!!

Nu kwam ik m tegen. Waar? Tijdens HollandDoc aflevering "Een Bitterzoete Verleiding". Nu op de homepage te zien. Tijdens 42min 27sec hoor je m op de achtergrond, als een aantal mensen door een supermarkt lopen. Wie kan mij helpen met deze queeste? Ik ben er al jaren naar op zoek...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
itsme
13 jaar geleden
als je een link erbij geeft, maak je het de mensen gemakkelijker om de vraag te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zoals Itsme zegt, voeg een linkje toe. Ik kan de afl niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/documentaire/e/Een-bitterzoete-verleiding.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry was ik vergeten te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nummer dat ik zoek is trouwens wss uit de jaren 90...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een iPhone/Blackberry iets dergelijks? In dat geval moet je eens Shazam of Soundhound downloaden (een app), deze zet je aan als je muziek hoort en geeft titel, zanger(es) en nog veel meer informatie over het lied!

Antwoorden (1)

Unthinkable van Alicia Keys?

http://www.youtube.com/watch?v=2q0IcCeVE0c
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm nee ik heb m ns geluisterd, maar t nummer dat ik zoek is wss uit de jaren 90