Ik zie dat je vraag onder de categorie muziek valt dus je bedoelt misschien S&M van het Metallica album? Zo ja, betekent de S Symphony en de M Metallica.

Volgens mij is er geen algemene betekenis in de muziek hiervoor.

Overigens heeft de beantwoorder hierboven het ook correct, uiteraard valt dat niet onder muziek haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat nummer van Rihanna? Want dan klopt het eerste antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat ie Metallica bedoelt ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat het eerste antwoord is weggehaald, ging idd over sado/maso. En yep ik luister ook liever Metallica dan Rihanna. :). Hoop wel dat de vraagsteller antwoord heeft op diens vraag.
Als je de titel van het liedje van rihanna bedoelt: Sadist & Masogist

Betekent: iemand die het fijn vind om pijn te doen & en iemand die het fijn vind om pijn te hebben.

Bij S&M spelen de Sadist & de Masogist als het ware een (pijnlijk) spel met elkaar, wat meestal gepaard gaat met sex.