De cd in de computer stoppen en dan op windows E drukken ( twee toetsen tegelijk.) en dan bij je documenten die muziek op zoeken en dat verslepen naar de plaats waar je kwam toen je de cd opende
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter met een brandprogramma zoals nero (niet gratis dacht ik) branden. Dan kies je gewoon een paar mp3's die je erop wil zetten. Met dat slepen kan het volgens mij niet op een cd-speler afgespeeld worden. ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat alleen met een brandprogramma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan kloppen meestal geeft het bad disc
Met realplayer of media player branden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het handigste is denk ik met Windows Media Player & dan branden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via het programma iTunes, afspeellijst aanmaken en de afspeellijst branden. Heel eenvoudig