Kent iemand een leuk liedje wat een drum, bass, (electrische) gitaar en piano (keyboard) bevat.

Ik moet binnenkort voor school met nog een paar kinderen een liedje spelen maar we hebben nog geen leuk nummer dat ook niet al te moeilijk is maar wel een beetje moeilijk mag zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
8.8K

Antwoorden (3)

Zo'n beetje elk bekend liedje van de Beatles. Die hebben van alles gemaakt, van makkelijk tot moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets van Coldplay, heel toegankelijk en niet zo moeilijk. (bijvoorbeeld Everything's not lost, of Viva la Vida als je iets bekender wilt spelen).
Beatles zijn trouwens ook heel leuk om te spelen, en je leraar zal het wel kunnen waarderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Three Days Grace is geweldig goed te spelen op alle instrumenten, niet te moeilijk en klinkt geweldig.

Never Too Late
Animial I Have Become
Over and Over

en de ietsje moeilijkere zijn:

Riot
Time of Dying

voor de rest kan je echt ongeveer alles coveren natuurlijk. Van Metallica - Seek and Destroy tot Foo Fighters - Stranger Things Have Happend, Wheels, All Night Long.

Wat ook echt leuk is om te doen is Chelsea Dagger van The Fratellis.

Cake is ook geweldig als je wat meer inbreng van de bas erbij wil. Bijvoorbeeld Sheep Go To Heaven, Where would I Be en Friend Is A Four Letter Word.

En mijn persoonlijke favoriet: System of a Down - Aerials

Maar vertel me eerst maar eens welk genre je wil coveren?

Nog even de lijst tot nu toe

Three Days Grace - Never Too Late
Three Days Grace - Animal I Have Become
Three Days Grace - Over and Over
Three Days Grace - Riot
Three Days Grace - Time of Dying
Metallica - Seek and Destroy
Foo Fighters - Stranger Things Have Happend
Foo Fighters - Wheels
Foo Fighters - All Night Long
The Fratellis - Chelsea Dagger
Cake - Sheep Go To Heaven
Cake - Where Would I Be
Cake - Friend Is A Four Letter Word
System of a Down - Aerials