Waar in omgeving Arnhem heb je een karaoke bar of iets anders met karaoke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.5K

Het beste antwoord

De Pegasus Pub organiseert op vrijdagavond 22 april een karaoke-avond die om 21.00 uur begint. Dat doen ze elke laatste vrijdag van de maand. Van klassiekers tot hedendaagse popsongs.

Pegasus Pub: Zwanenstraat 4, 6811 DD Arnhem
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Freaky Piano Bar in Arnhem kun je een karaoko-arrangement boeken. Vereiste is wel dat je met minstens tien personen komt.
AlphaLimaSierra