Gaat me telefoon sneller leeg als ik mijn muziek harder zet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je batterij bedoel je:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk bedoel ik dat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik zeg ook vaak genoeg ik ga mijn fiets plakken. Blijft grappig...

Antwoorden (3)

Ja natuurlijk, maar zoveel scheelt het nou ook weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker! Hij gebruikt meer stroom dus zal je accu sneller leeggaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het voor je getest. Met mijn Sony Ericson C905 verschilt dussen geluidsniveau 1 en niveau 6 (max) de batterijduur wel 45 minuten. Heb beide keren tot 50% opgeladen en toen aan laten staat tot ie op was. Ja dus het maakt uit, en ook merkbaar.

Reden? Hij gebruikt een stuk meer energie, en de enige plaats waar die energie vandaan kan komen is je accu.

Toegevoegd na 43 seconden:
Natuurlijk schelen de tijden per type mobiel, waarschijnlijk na een tijdje zelfs per toestel. Maar het is om het even duidelijker te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Omdat je het getest hebt zul je waarscheinlijk ook benieuwd zijn geweest?