Met wat voor programma('s) kan je het beste Dubstep maken?

Ik wil het zelf wel eens doen, nummers en mixen maken. Welk programma is daar goed voor? Ik ben geen pro maar ik kan zeker overweg met programma's van video-editting dus ik denk dat dit niet al te lastig is om onder de knie te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Velen noemen het een kleuter- en/of teletubbies programma maar ik zweer nog altijd bij Fruityloops.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnu, ik zeg: AMEN! :) Bedankt voor de bijval.

Andere antwoorden (2)

pobeer modplug tracker eens voor de verandering. zeer oud, maar zeker de moeite waard om eens te proberen. krijg je (geweldige) 8-bit sounds mee. of het iets is voor dubstep? luister zelf maar naar deze video.. ook met modplug gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het met Fl studio 9 xxl