Uit welk liedje komt deze zin vandaan "Rapunzel rapunzel let go of your golden hair" ?

Ik heb t al de hele dag in mijn hoofd nadat ik een trailer zag van de film Rapunzel. Het kan ook zijn dat ik het mis heb en dat ik "rapunzel" verkeerd versta (een soort mama appelsap). Ik wil in elk geval weten in welk liedje de zin voorkomt "let go of your golden hair".

Zou graag willen weten van wie het is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van het sprookje dat Repelsteeltje heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rapunzel en Repelsteeltje zijn twee verschillende verhalen.. Rapunzel gaat over die prinses in de toren met dat lange haar en Repelsteeltje over dat ventje die goud spint van stro en waarvan niemand mag weten dat ie eigenlijk repelsteeltje heet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Raponsje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Repelsteeltje_(sprookje)

Het beste antwoord

Das
Wicked World - Laura Jansen

Toegevoegd na 6 minuten:
Heb even het nummer opgezocht voor je, is het de goeie?;)

Toegevoegd na 11 minuten:
De zin is trouwens: oh oh rapunzel, let down your golden hair:
http://www.musicfrom.nl/songteksten/Laura_Jansen/wicked_world.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
? dat zijn spotlight videos.... niet helemaal waar ik naar zoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het is wel het liedje met die zin, kon de officiele video alleen niet vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh... nou ja maakt niet uit, het is idd wel het liedje die ik bedoelde ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha heb de lyrics eventjes voor je opgezocht ;)

Andere antwoorden (1)

wicked world Laura jansen