Wie kent dit liedje en de bijbehorende videoclip?

In de eerste helft van de 90-er jaren hoorde je vaak een liedje dat, meen ik, begon met de woorden "In the summertime, when the ... was hot" Er hoorde ook een videoclip bij waarop je schapen zag die met hun voorpoten op een hek steunden en op de maat met de muziek mee wiegden. Ik weet niet wie dit liedje zongen en ook staat de clip me niet meer helder voor ogen. Maar ik weet dat het heel grappig was. Kan ik die clip nog ergens zien en het liedje horen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ben tot de ontdekking gekomen dat die clip met de schapen niet bij het liedje van Jerry hoort. Maar evengoed iedereen bedankt voor het liedje zelf.

14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

In the summertime when the weather was hot....
Mungo Jerry dacht ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee… Probleem is alleen dat dit nummer uit 1970 dateerd…

Andere antwoorden (4)

Bedoel je deze: IN THE SUMMER TIME/MUNGO JERRY?
Je kunt 'm vinden op you tube.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee... Probleem is alleen dat dit nummer uit 1970 dateerd...
Klik naar onderstaande link.

http://www.youtube.com/watch?v=zc9wIzi96_E
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgende keer beter.
zondag
14 jaar geleden
Ja dat is 'm. Bedankt Mariejose en Cantare. Maar waar is de clip met die schapen nou? Dat was zo leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=zc9wIzi96_E
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is op de CD van Mungo Jerry zelfs een RAVE (house) van (In the Summertime) versie gemaakt door hem. Deze CD heb ik in mijn bezit. alle beide versies zijn op de CD