heeft er iemand ervaring met problemen met de numark omni control?

ik heb zo'n 3 maanden geleden een numark omni control gekocht, tof ding, maar ik krijg het niet goed aan de praat op mijn laptop. op mijn desktop werkt het, dus aan de omni control zelf ligt het niet. ik heb een 64 bit computer dus ik heb (vanaf de numark website) de 64 bit drivers al verschillende keren geïnstalleerd. Ik heb ook de bijgevoegde traktor LE al verschillende keren geinstalleerd, maar niets helpt. als ik hem aansluit en de traktor open herkent hij de omni, maar ik kan geen nummers afspelen en verschillende delen op de omni reageren zeer laat of werken gewoon niet. heeft iemand hier ervaring mee?

ik heb hem gekocht bij bax-shop.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Als U de hele Mapping Wizard uitvoerig hebt doorlopen zou Uw hardware op een laptop moeten werken. Verder heb ik begrepen,dat er in de Traktor bij de Controlling Manager nog gekeken dient te worden of Numark staat vermeld. ..nét als bij Device. Als U de Audio setup doorwandelt hort Numark eveneens vermeld moeten staan. Veel (audio)hardware werkt pas als de juiste driver in het besturingssysteem (al) aanwezig is. Haal de aansluiting eens uit de usb-poort . Zet Uw laptop uit. Dus ook geen standby. Start opnieuw op en terwijl hij opstart plugt U de hardware in de usb-poort ,meestal begint Windows dan vanzelf de "nieuwe" hardware te herkennen en installeert het op de juiste wijze..desnoods wijst U - mocht erom worden gevraagd de juiste driver aan in de map,waar het zich in bevindt.
Mocht dit niet lukken,blijven er nog 2 opties over.
1- "help" Uw hardware door er een (extra) adapter aan te hangen. ( more power ? )
2- Uw laptop geluidskaart is niet compatibel met Uw nieuwe hardware.

Groet:Zoekertje