Waren er ook jongens als bezoeker bij het concert vandaag in Nederland van Justin Bieber?

Toegevoegd na 1 dag:
vandaag = inmiddels 27 maart 2011

13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha meisjes waren zeker weten in meerderheid ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast wel! Al denk ik dat de grote meerderheid meisjes waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja tuurlijk is er een jongen!

Het beste antwoord

Gisteren, ik was er!
En nog veel meer jongens.

Toegevoegd na 22 uur:
ik was nog met 2 andere jongens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jazeker. De vele beveiliging voor JB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er waren zeker een paar jongens, maar niet zoveel

Toegevoegd na 1 dag:
ja mijn dochter was er 27 maart en er waren zeker 2 jongens, die helemaal gekleed waren zoals justin inclusief pet;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er waren een paar jongens, ik ken iemand. Ik wil er wel bij zeggen; dat die jongens vaak uitgelachen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk. Ik ken iemand die is gegaan, en een jongen is. Of hij heeft gegild toen Justin Bieber op het podium kwam, ja, dat denk ik niet.