Komt het 'festival son Cuba' dit jaar naar Nederland?

Vorige jaar heb ik in het concertgebouw in Amsterdam het festival son cuba gezien, die o.a ook optraden in Duitsland. Ik vond het echt geweldig en zou dit jaar graag weer gaan, alleen ik kan nergens kaarten vinden... Mijn vraag is nu of iemand weet of deze show dit jaar wel naar Nederland komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Op de verschillende ticketsites zijn momenteel geen kaarten beschikbaar voor Festivan Soon Cuba.
Ik denk dat er dus niets aan zit te komen op de korte termijn.
Ook op de site zelf staat niets vermeld over optredens in 2011, zowel in Nederland als Duitsland niet.

Misschien kun je er een mailtje naar toe sturen?

Toegevoegd na 36 seconden:
Grote stomme typfout. Festival Son Cuba moet dat dus zijn;)