Titel van liedje

Wie kan mij uit de brand helpen? Je zou me er ontzettend blij mee maken! Ik weet de titel van dit nummer niet en wil hem zo graag helemaal luisteren. Via deze link

http://player.omroep.nl/aflID=3473158&kanaal=tvopjepc.nl

kan je een klein stukje van het nummer horen vanaf 15.27

ALVAST ONTZETTEND BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
13 jaar geleden
Jouw link geeft deze melding: Pagina niet gevonden. Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer). De gevolgde link is waarschijnlijk verouderd, onnauwkeurig of niet beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer). De gevolgde link is waarschijnlijk verouderd, onnauwkeurig of niet beschikbaar. Het wordt zeer gewaardeerd als u de internetredactie van de vorige website inlicht. Zie voor E-mailadressen deze pagina.
Page not found The requested object does not exist on this server. The link you followed is inaccurate, outdated or not available. Please inform the webmaster of the previous page. E-mail addresses can be found on our special webpage. omroep.nl | mail
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh wat vreemd. het is al wel een oude aflevering van een programma. Je kan de aflevering wel vinden als je naar www.tvopjepc.nl gaat. Dan naar het programma katja versus de rest. Dan naar Katja VS. Wouter Bos. Dan doet hij (als het goed is) het wel. Alvast bedankt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan natuurlijk weer vanaf 15.27
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga voor je kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je graag helpen, maar de link die je hebt opgegeven werkt bij mij niet :(
anneliez
13 jaar geleden
Als je een zin uit de tekst weet, kun je die ook even door de google halen, zet er eventueel "lyricks"achter

Het beste antwoord

Broad Daylight van Gabriel Rios! (cd ghostboy)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aah je bent geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan :)

Andere antwoorden (1)

Tip: zet de app "shazam" of "soundhound" op je smartphone (als je die hebt) werkt perfect als je in t vervolg nog een keer nodig hebt..