Hoe krijg ik meer hits op mijn soundcloud profiel?

Ik heb graag feedback want het zijn echt one shot samples en ik wil er wat groters mee doen :)

http://soundcloud.com/kown

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
volgens mij maak je zo reclame en dit mag niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik zoek serieus een tip om meer hits te krijgen aangezien ik later naar de rock academie wil. En ik dacht, misschien vind ik hier goede tips van ervaren soundcloud gebruikers

Het beste antwoord

Ik heb de site eens bekeken, en natuurlijk jouw link. Ik kan niet alles zien, omdat ik niet ben ingelogd.

Volgens mij heb je niks te klagen! ;-)
Als je iets plaatst dat in 22 dagen al 79 keer is beluisterd, er 2 waarderingen zijn gegeven, en ook al 2 comments in totaal zijn, dan heb ik dat wel eens slechter gezien.

Wat je moet doen, is zorgen dat je naam een beetje bekend wordt. Dus veel gaan reageren op anderen. Dat kan b.v. door te schrijven dat je iets goed vindt, maar ook positieve kritiek. Als je dat gaat doen, dan komt van het een het ander. Want al snel zul je ook in zo'n comment schrijven, dat jij net zoiets hebt, en je vraagt dan of zo iemand dat ook eens wil beluisteren. Je plaatst dan een link, en zo word je langzamerhand wat bekender. Gevolg zal zijn dat je feedback gaat krijgen.

Zoek dus aanknopingspunten in sounds van anderen, en probeer contacten te leggen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hej Thanks, daaraan had ik nog niet gedacht! Dankje!

Andere antwoorden (1)

Aightvwelk programma gebruik je