New Kids on the Block

Klaarblijkelijk hebben deze "helden" van weleer recentelijk weer in Nederland opgetreden.
Iemand die weet hoe dit was?
Iemand geweest is toevallig en even zijn mening wil spuien?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Ik ben er niet geweest,maar onderstaande link geeft wel een leuk verslag met foto's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De New Kids On The Block kwam dit jaar naar Nederland. De boyband die onlangs na veertien jaar weer bij elkaar kwam, gaf op 3 februari een optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij hadden uitzicht op de HMH. De ietwat oudere kids hadden een aardige karavaan bussen meegenomen.
Ook de (ietwat oudere) kids-fans lagen al vroeg voor de deur en hebben zo'n 12 uur moeten wachten voordat ze naar binnen konden.....
De sfeer zat er wel goed in rond 18:00 uur. Gezellig geschreeuw en geroezemoes voor de deur (ik moest daar langs..)

Meer dan deze sfeerimpressie van buiten kan ik je niet geven ;-)