Een goede keus?

Ik ben van plan een akoustische gitaar te kopen, ben 14 jaar oud. Heb wat gegoogled en ik wilde graag weten, omdat ik niets van gitaren weet, of dit een goede zou zijn: http://dimaverymusic.nl/shop/Akoestische%20Gitaar/Akoestische%20Gitaar%20-%20Klassiek/product/265-DIMAVERY_AC-300_Klassieke_Gitaar__4/4,_naturel/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou kijk we hebben thuis zo'n crappy gitaar en daarop heb ik de basisakkoorden geleerd. Maar dat zijn echt de makkelijke beginakkoorden dus die kan ik ook wel goed: G - C - E - Em - A - Am - F - D - D7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké, dank u -en u man- wel!!

Antwoorden (2)

Zelf heb ik ook op deze gitaar gespeeld en hij is prima!

Pluspunten:
Warm geluid
minder snel vals
lekkere arm luining

minpunten:
geen ijzere snaren maar dat is nog niet goed voor een beginner!!!!!!!!!!

Ik weet niet hoe groot je bent dus kan niet zien of het de goede maat is..........

Veel plezier!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben zo rond de 1,75
ik ben 13 jaar en speel al 4 jaar gitaar,
ik moet zeggen dat dit een goede gitaar is, ik heb een castilla, en deze wordt nu vaak aangeprezen.
nog steeds is een van de betere meren een alhambra.
dit is de meest gekochte gitaar( in mijn woonplaats) (nee ze zijn niet extra duur)

op zich kan er niet veel mis zijn met gitaren, ze klinken allemaal wel een beetje anders, het enige wat je NIET moet doen is op marktplaats kopen, daar zitten vaak kleine addertjes onder het gras, kleine deukjes kunnen de klank aanpassen

o vergeet niet naar de maat te kijken (3/4 of volwassen gitaar bijv)
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meren=merken