Wat is de betekenis van het liedje "Sometimes when we touch" van Dan Hill?

Is het geschikt als lovesong voor een openingsdans?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

And sometimes when we touch
The honesty is too much
And I have to close my eyes and hide
I want to hold you till I die
Till we both break down and cry
I want to hold you till the fear in me subsides

En soms, als we elkaar aanraken,
is de oprechtheid te goot,
en moet ik mijn ogen sluiten om te ontvluchten.
Ik wil je vasthouden tot ik sterf,
tot we beiden breken en huilen.
Ik wil je vasthouden tot mijn angst wegglijdt.

Dit is het refrein en de betekenis van de tekst (ongeveer). En ja hoor, het is een echte lovesong en je kan er lekker op dansen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens, volgens die site met songteksten is dit liedje van Rod Stewart. Zal wel door verschillende zangers zijn opgenomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me prima geschikt voor een openingsdans, maar dan wel een hele langzame dans, zachtjes schuifelen.
Als je op YouTube kijkt zie je de txt staan en kun je het nummer horen, volgens mij ook de nederlandse txt versie
Het is een prachtig liedje.
Bovenstaande titel gewoon intikken op YouTube, komt het vanzelf tevoorschijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tik de naam van de artiest of lied in en je krijgt de originele tekst en de vertaalde tekst .
http://songteksten.net/search/translation.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je ,ik hoop dat je er nog veel plezier aan mag beleven.