kan je als rapper of dj veel geld verdienen op koninginne dag, als je een plekje huurt op de rommel markt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Als je het goed weet te brengen dmv een kleine of grote act, mensen hier naar blijven kijken en je ze de gelegenheid geeft om ergens een euro-tje in te gooien kun je best iets opbrengen. Maar je moet wel even goed kijken of dit meer zal zijn dan zo'n plekje huren. Heb niet echt een idee hoe duur dit is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerder een euro geven aan een talentvolle rapper dan een dj op Koninginnedag, een dj past minder in het plaatje op de rommelmarkt denk ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rapper maakt meer kans op geld dan een dj :)