Bezoeken jullie dit jaar muziek festivals?

En zo ja, welke? Ook in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (10)

Ja ik ga lekker naar lowlands dit jaar..... Ik ga niet naar iets in het buitenland ben tevreden met Nederland......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lowlands is te gek ja, maar wel wat klein vergeleken met Sziget of Glastonbury.
Dranouter folkfestival in... Dranouter:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Rotterdam is 16 tm 20 juli een muziekfestival in het Sidelingepark Overschie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah ja, die :) Daar heb ik vorig jaar gedraaid. Erg slecht weer was het toen helaas. Wel een hele mooie poster met een tentharing in de grond die net geen ouwe bom raakte.
Dit jaar heb ik een poster gezien van Camping Rotterdam met een kakkerlak met een rugzakje op zijn rug: Rotterdamser kun je niet kamperen! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb meegedaan met de poster ontwerpwedstrijd
dit was é'n van mijn exemplaren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook erg leuk :)
Nee, ben een ouwe man aan het worden he, als ik naar concerten ga heb ik tegenwoordig ook nooit meer veldkaarten, ik trek dat niet meer. Ik heb het wel gedaan hoor; werchter, goffert, north sea jazz...... meest uiteenlopende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na één keer 'Tros Muziekfeest' heb ik het voor dit jaar weer gehad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben afgelopen weekend naar Concert at sea geweest. Een toppertje!!!
En elk jaar de Flakkeese dagen met plaatselijke bandjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar ben ik ook geweest! :)
Afgelopen weekend naar Concert at Sea geweest
Binnen kort misschien naar Pinkpop Classic
En Appelpop in Tiel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het Kwakoefestival in de Bijlmer elk jaar weer supergezellig met leuke muziek, sport en lekker eten en drinken.
Verder altijd de Dias Latinos in Amersfoort en in dezelfde stad het festval Etcetera Lastrada.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben dit jaar naar Pinkpop geweest, het was echt geweldig! Als ik er volgend jaar weer het geld voor heb ga ik er weer heen.