Welke gospel lp is dit?

Een vriendin van mij is op zoek naar een gospel lp van vroeger. Ze weet alleen nog dat het een zwarte hoes met rode vlammen was.

Weet iemand toevallig welke lp dit zou kunnen zijn?

13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (1)

Ik denk...
Er zijn wat mogelijkheden....
Maar met Zwarte hoes....dan denk ik aan de Louvin Brothers : Satan is Real :country -gospel

Toegevoegd na 11 minuten:
Hier is nog een (link) De Edwin Hawkins Singers.

Toegevoegd na 14 minuten:
http://vitacongusto.blogspot.com/2010/11/edwin-hawkins-singers-on-buddah-records.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
Ik zal deze ideeën vast aan haar doorgeven. Alvast bedankt.