Wie weet een leuke, goeie en gratis dj/mix software voor mijn macook?

Ik wil graag een beetje mixen met de mp3tjes op mijn mac.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Virtual DJ Home Is echt een hele goede!!! Je kan echt heel erg veel!!! Die zou ik zeker downloaden. De website is www.virtualdj.com

Toegevoegd na 32 minuten:
Coolman 97. Virtual dj PRO is betaald maar de home versie niet!! Wat jij zegt slaat echt helemaal nergens op. Als deze jongen/meisje gwn lekker op zijn kamer als hobby een beetje wil mixen moet ie lekker met virtual dj aan de gang. Maar als hij/zij professioneel wilt gaan werken zou ik geen virtual dj doen inderdaad. Maar als hobby op je kamertje gwn virtual dj home doen!!! Dit is de download link van de gratis versie dat geen demo is!!! http://www.virtualdj.com/download/free.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hallo,
Ik begin alvast met een reactie niet voor Virtual dj gaan
1. Het progamma Werkt op slechte tijden (pc loopt vast ) niet goed sycroniceert het muziek niet waardoor je delen het programma delen uit het liedje niet afspeelt.
2. Het kost geld , het is getest dat cracks slechter geluid op leveren dan de echte.

Nu komt de vraag ga je op feesten draaien of thuis als je op feesten gaat draaien moet je de volledige versie wel kopen want dan zitten er meer mogelijk heden bij en zodra je met een crack/serial dus geen echte versie aankomt op een feest dan zal ik me er neit prettig bij voelen maar je kan ook altijd MAGIX Digital DJ proberen het is een demo of je download de Mixxx software helemaal gratis.
Voor meerdere vragen geheugen van pc enzo voor het draaien vraag me want ik ben zelf ook dj.

Gr Jeffrey
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook kijken voor Mixxx
Is gratis !!

http://www.macupdate.com/app/mac/33059/mixxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
traktor pro (dowload op piratebay.com)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je niet doen al die programma's als je jou pc snel met virussen wil hebben dan moet je cracks enzo downloaden neem gewoon een gratis draaiprogramma daar heb je al genoeg aan en zonder virussen
traktor, virtual dj, mixxx, mix meister, audacity, MAGIX music maker of dj en met FL studio kun je tonen maken....

Toegevoegd na 40 seconden:
en ja, virtual dj home is echt gratis hoor slimmerik