Ben op zoek naar een dancenummer waarin de volgende tekst voorkomt: "communication breakdown"-"with all the rest of the world" jaren '90 denk ik

Het is dus niet Led Zeppelin of Iron maiden ofzo. De tekst is gezongen door een vrouwelijke stem. Het leunt een beetje aan tegen melodische house (als dat al bestaat); euphoria-achtig... heb me al rot gezocht via google, clusty, youtube...

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is een nummer uit mijn jeugd (jeugdsentiment, weet u wel...). Als ik het me goed herinner komt er ook de volgende passage in: "to forget your eyes"...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het misschien een cover van het Led Zeppelin liedje? Die zijn er ook genoeg gemaakt. Op wikipedia kan je bij communication breakdown ook een lijst vinden met covers. http://en.wikipedia.org/wiki/Communication_Breakdown

Antwoorden (2)

Ik zou toch zeggen dat dit het nummer communication breakdown van Led Zeppelin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
nee dit klopt niet,Led Zeppelin heeft geen vrouwenstem en het nummer is veel ouder,en beslist geen dancenummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd flyingcrow. Heb ook eens gekeken tss de lijst met covers op wikipedia maar daar kon ik ook niet veel mee. Nu zou het best kunnen dat de titel vh gezochte nummertje anders noemt dan "communication breakdown". Met dance/house tracks kan dat best eens zo zijn... Hopelijk passeert er eens een die-hard dance/house freak langs deze URL en weet die het antwoord...
Track Artiest

Communication Breakdown (Roy Orbison)
Communication Breakdown (D.O.A.)
Communication Breakdown (Mad Sin)
Communication Breakdown (Chilliwack)
Communication Breakdown (Flash And The Pan)
Communication Breakdown (Mute)
Communication Breakdown (Jennifer Filzen)
Sweet Talkin Woman (Electric Light Orchestra)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als het een gekopieerd antwoord is, is het op Goeie Vraag gebruikelijk om de bron daarvan te vermelden.