kent iemand het lied met de tekst: i wil go down with vision ?

het was afgelopen woensdag rond half 8 op skyradio te horen, ik kon lang niet alle stukken tekst eruit pikken, deze nog wel: I understand if you talk again, I am in love, loving. en dus wat in de titel staat, het werd door een vrouw gezongen en het klonk me ook erg bekend, ik denk dat het een tijd lang in de hitlijsten moet hebben gestaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je verkeerd geluisterd hebt en dat de zangeres zong. 'I will go down with this ship.'

Dat is Dido - White flag, mooi nummer trouwens.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu je vision zei in plaats van this ship, kan ik dat er inderdaad ook prima in horen :)
Beetje mama appelsap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is hem! heel erg bedankt, mijn engels is ook gewoon verschrikkelijk XD

Andere antwoorden (2)

White Flag- Dido

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=x3kLAQMzrvM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, ik had ook net de songtekst opgezocht, maar de vraag bestond niet.
Hier als nog de songtekst van Dido: http://www.azlyrics.com/lyrics/dido/whiteflag.html
Volgens mij is er een lied van robbie williams met die tekst. Weet alleen niet welk lied sorry