Mis ik nog iets van de Guns N' Roses muziek collectie?

ik heb de volgende albums:
Appetite For Destruction, GNR Lies, UYI I,UYI II, The Spaghetti Incident?, Chinese Democracy, Greatest Hits, Live On Air, Live Era.

En de volgende dvd's:
UYI I
UYI II
Welcome To The Videos

mis ik nog iets? ik kwam namelijk bijvoorbeeld op internet 2 nummers tegen, oh my god en silkworms, die ik nergens kan vinden.. weet iemand toevallig waar ik die 2 nummers veilig kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Controleer het met dit:

Mocht je toch nog twijfelen over die twee nummers, zoek ze op op youtube. Staan ze daar dan kan je met youtube download programma's (even googlen) ze downloaden. Als ze er niet staat moet je er niet vanuit gaan dat ze bestaan, want mensen zijn je natuurlijk voor geweest :)