Hoe maak ik van het geluid in een AVI-bestand een MP4-bestand zonder beeld?

Ik heb een AVI-filmpje maar wil daarvan graag alleen het geluid hebben om daarmee een soort van The Voice of Holland test te doen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Gebruik iwisoft (free) video converter
Het ondersteunt heel veel bestanden
En het is ook mogelijk om geluid uit een filmpje te halen
Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

google maar eens op: videosoft (voor windows) staan volgensmij van die converters op voor dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het programma formatfactory (gratis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op: