waar kun je een goed disney boek vinden met piano blad muziek ?

ik zoek een boek met leuke disney liedjes die niet te makkelijk zijn maar ook weer niet zo moeilijk dat je al 9 jaar piano moet spelen voor dat je het kan zeg maar. (keyboard is trouwens ook goed.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

In de grotere openbare bibliotheken en natuurlijk in de grote bladmuziekwinkels hebben ze leuke pianoboeken met Disneyliedjes. Bijvoorbeeld The Joy of Disney.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
The Disney Fake Book is een hele goede. Is niet van Disney zelf, maar wel met praktisch alle nummers van Disney erin, voor keyboard en piano.