ik ben 10 ik wil beroemd worden met zingen hoe kan ik het doen

hoe ik beroemd word

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (12)

Ga net als Justin Bieber, Esmé Denters enz. Via de webcam je stem opnemen. Zet dit op youtube en wie weet word je wel erg beroemd. Anders kun je ook op zangles gaan. En als je wat ouder bent kun je audities doen bij talentenshows zoals The Voice of Holland, Popstars, X factor. Anders plaats je je liedje of je stem op andere sociale media's Twitter, Facebook, Myspace

Toegevoegd na 1 dag:
Je HOEFT niet perce jezelf te laten zien. Maar je kan ook zonder webcam maar dan alleen je stem opnemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik weten waarvoor die - is. Ik vind dat altijd zo onbeschoft minnetjes geven zonder uitleg sneu hoor. Misschien zit er wel een fout in maar geef dan uitleg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het wel met bierdopje eens, ik heb eveneens de min niet gegeven, maar stel jij had een kind zou je graag willen dat deze filmpjes van zichzelf op Youtube zou zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Umm jongens als je beroemd wil worden gebeurt dat uiteindelijk toch wel....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! You'v got it!
Zangles nemen.. en als je ietsje ouder bent mee doen met popstars/ the voice of holland etc.. En zing is voor mensen die je niet zo heel goed kent.. kijk wat die ervan vinden.. want je WILT natuurlijk graag beroemd worden.. maar je moet wel een beetje kunnen zingen, en wilt natuurlijk niet voorschut staan.
Dus ik zou zeggen probeer het eerst is bij verre kennissen etc.

success.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de tips van hierboven is het misschien ook leuk om veel aan performance te doen thuis. Mocht je toneel ook leuk vinden kun je misschien ook toneel lessen nemen en kun je zo ook bij een musical terecht komen. Geef je op voor audities. Misschien helpt een muziekinstrument leren spelen je ook veel verder. Het is handig om veel talenten te hebben. Zo kom je denk ik ook eerder ergens terecht. Suc6 ermee! Blijf in jezelf geloven en blijven oefenen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe mee aan die shows als popstars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plaats een filmpje van jezelf op youtube zo zijn er heel veel beroemd geworden. Je kan ook altijd mee doen met een talentenjacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe mee met het junior songfestival
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf je in bij audities/castings voor kinderen in het genre musical. Daar kun je je stem laten horen en wellicht als je echt talent hebt, zien ze verdere plannen met je wel zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed oefenen en als je ouder word meedoen aan de voice of holland popstars of xfactor ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beroemd worden: 1) talent hebben, 2) les nemen, 3) oefenen, oefenen,oefenen, 4) geluk hebben, 5) heel veel zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen hebben, 6) het doen omdat je het wilt doen, omdat je het leuk vindt, omdat je het goed kunt, er alles voor over hebt. 7) het niet doen om beroemd te willen zijn, de meeste mensen die rijk en beroemd zijn geworden, zijn daar helemaal niet mee bezig geweest, dat is gebeurd omdat: zie 1 t/m 6 !
Hals- und Beinbruch !! (hals- en beenbreuk wensen artiesten elkaar backstage, vlak voordat ze op moeten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou mee kunnen doen met een zang programma voor kinderen als het junior Eurovisie songfestival.

Vooral ook veel oefenen en zangles nemen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meedoen met het kinderkoor van kinderen voor kinderen ( of in je eigen woonplaats) en als je goed kunt zingen, spring je eruit.
Je krijgt daar in ieder geval tips en goede begeleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet je acteur en zanger worden
Bronnen: