Als je een bedrijf belt wordt je wel eens in de wacht gezet krijgt dan piano muziek te horen. Ik zou graag de titel van dat nummer en artiest weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ik denk dat je dat het beste bij het betreffende bedrijf zelf kunt vragen.
Elk bedrijf heeft zo haar eigen muziek die eronder gezet wordt. Pas hing ik bij een bedrijf in de wacht die lekkere rocknummers op had staan, vond het bijna jammer dat ik aan de beurt was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je dan aan dat bedrijf vragen.

Het is toch niet zo dat alle bedrijven dezelfde muziek laten horen?

Ieder bedrijf draait andere muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het programma Shazam gebruiken om achter de titel en artiest te komen; als je dat kunt downloaden op je iphone/ipod!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
En desnoods even naneuriën in Shazam en je weet het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je wel een Iphone/ipod hebben natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeeh, ja
Sinterklaas is nog ver weg....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone heeft multitasking.
Er zijn bedrijven die gespecialiseerd zijn in het maken van dit soort 'muzak' voor aan de telefoon, dus het kan zijn dat het geen standaard, bestaand nummer is.
Bel het bedrijf en vraag wat ze als wachtmuziek gebruiken, dat moet daar wel bekend zijn (misschien alleen op een pr- of marketingafdeling, of bij het hoofd van het callcenter, maar iemand weet het).